martes, 25 de octubre de 2011

Conectarse por wifi os servidores da FIC

Fai un par de días tiven a necesidade de conectame dende o meu portátil ós servidores da facultade de Informática de Coruña, xa que precisaba usar unha ferramenta que tan só estaba instalada nun dos laboratorios da FIC, laboratorio que estaba ó completo. Dado que os equipos da facultade teñen Windows e Ubuntu, mostrareivos como conectarse a calquera dos dous sistemas.

Para conectarme a miña conta de Ubuntu, dende o meu portatil (con Ubuntu instalado), usei o comando ssh, ademáis do meu nome de usuario e dun servidor en concreto (no meu caso o alba), todo xunto no seguite comando.

$ ssh nome.usuario@alba01.cc.fic.udc.es

Para acceder a sesión de Windows tiven que usar o comando rdesktop para conectarme dende un escritorio remoto, neste caso tan só precisamos o comando e o servidor o que queremos conectarnos, xa nos logearemos máis tarde na nosa conta. O comando sería o seguinte.

$ rdesktop alba01W.cc.fic.udc.es

O dicir o servidor alba01 quero dicir calquera deles, tan só cambiar polo servidor que precisemos.


2 comentarios:

  1. Funciona tanto dentro da udcwifi como dende fóra?

    ResponderEliminar
  2. Non o sei, tan só probei estando conectado a udcwifi.

    ResponderEliminar