lunes, 19 de septiembre de 2011

Mas Sexy

Hoxe mostrovos un tema de rock en español seguramente descoñecido para a maioria, "Más Sexy", canción do grupo español COZ popular a finales dos 70's e comenzos dos 80's. Unha curiosa canción que escoitei nestes ultimos días, e ben merece a pena escoitala e botar unha risiña con ela.



Adicada especialmente o Sr. Odie, que me miraba con asombro cando intentaba explicarlla. :)

Se ben este tema pode ser curioso por como se toma en consideración as mulleres, sen entrarnos en opinións de ningún tipo, a seguinte canción deste grupo tan descoñecido é todo un himno da sociedade española, máis en concreto do xenero feminino, "Las chicas son Guerreras", o seu gran exito.



Para o Sr. Palas, que nola ten cantado ata a saciedade ;)

6 comentarios:

  1. Pois a verdade é que este grupo ten un par de cancións interesantes, xa che digo!
    Uhm... trataches de explicarma?? Non me acordo eu deso jeje. Teño que deixar con urgencia os estudios ou o alcohol, que me están matando...

    ResponderEliminar
  2. Estannos matando a todos, sobre todo o primeiro.
    Si que intentei explicarcha, despois de cantarche un anaquiño xD

    ResponderEliminar
  3. Uhhh, ahh!! Las chicas son guerreras!!!

    A culpa non é miña, a culpa é de Rock and Gol :D

    ResponderEliminar
  4. Puff! Pois a verdade é que non caio ahora mismo. Xa me contarás!
    Eu tamén aposto polo primeiro jeje

    ResponderEliminar
  5. oes que inda mola de carallo
    P.D. menudo cambio lle pegaches ao blog.

    ResponderEliminar